Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

Els CDR urgeixen a “estar a punt” per sortir al carrer: “La partida no s’ha acabat”

|

- Publicitat -

Els Comitès de Defensa de la República (CDR) han demanat aquesta tarda als activistes independentistes “estar atents i a punts” per sortir al carrer, després de la convulsa jornada repressiva contra el 130è president de la Generalitat, Carles Puigdemont, que ha marcat i esborronat la investidura de Salvador Illa.

Publicitat

El col·lectiu, a través d’una publicació a Twitter, ha subratllat que “la partida no s’ha acabat, i el ple d’investidura tampoc”, en referència al desenvolupament d’aquest, que encara no ha arribat a la votació final que investirà com a president el defensor del 155. “Hem de ser més, perquè ens hi va la democràcia, la llibertat i la presidència de la Generalitat“, han conclós.

Et pot interessar  La justícia ordena requisar i analitzar els mòbils dels tres mossos investigats per la fugida de Puigdemont
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí