Edició 2551

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 20 de juliol del 2025
Edició 2551

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 20 de juliol del 2025

El PSOE suggereix celebrar totes les eleccions en una jornada

El ministre José Luis Ábalos "no descarta" que el 26 de maig de l'any vinent se celebrin eleccions generals, autonòmiques, municipals i europees

|

- Publicitat -

El Gobierno no descarta un avançament electoral i per tant, que el dia 26 de maig de l’any vinent se celebrin eleccions municipals, autonòmiques, generals i europees a la vegada. “No s’ha de descartar res”, ha assegurat José Luis Ábalos, ministre de Foment i secretari d’Organització del PSOE.

Publicitat

En aquest sentit, el dirigent socialista ha recordat que “qui pot dissoldre les Corts i convocar eleccions és el president” i Pedro Sánchez “utilitzarà aquest instrument amb responsabilitat”.

Et pot interessar  El Govern espanyol es llueix de valent: aprova més de 30 normes que discriminen el català
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí