El PP proposa allargar els permisos de maternitat i paternitat i fer-los intercanviables per cobrir tot el primer any

Feijóo diu que presentaran la Llei de Conciliació “més ambiciosa de la democràcia"

|

- Publicitat -

El PP proposa allargar els permisos de maternitat i paternitat -actualment de 16 setmanes- i que siguin intercanviables lliurament dins de la família per arribar a cobrir tot el primer any amb el fill. Així ho ha anunciat el president dels populars, Alberto Nuñez Feijóo, en una entrevista a Radio Galega, on ha dit que presentaran la que serà la Llei de Conciliació “més ambiciosa de la democràcia”. Actualment, els permisos són exclusius per cada progenitor, i no es poden sumar. Segons Feijóo, la proposta de llei també inclourà la gratuïtat de les escoles infantils, mesures específiqeus per a famílies monoparentals i desgravacions i ajuts per fomentar la substitució dels pares mentre estan de permís.

Publicitat

En l’entrevista, Feijóo ha assegurat que la manca de conciliació “perjudica majoritàriament a les dones”, i “impedeix” a moltes famílies que ho voldrien tenir fills o tenir-ne més. En aquest sentit, ha destacat que la gratuïtat de les llars d’infants és “fonamental”.

Et pot interessar  Bufetada dels tribunals valencians a les víctimes de la gota freda: el TSJ rebutja investigar Mazón per la gestió de la dana que va causar 230 morts
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí