El Parlament insta el Govern a col·laborar “activament” per promoure competicions de les seleccions espanyoles a Catalunya

La cambra ha instat el Govern a col·laborar "activament" amb les Federacions Esportives Espanyoles

|

- Publicitat -

El Parlament ha aprovat aquest dijous diversos punts d’una moció del PPC sobre les polítiques en matèria esportiva. En un dels textos avalats, la cambra ha instat el Govern a col·laborar “activament” amb les Federacions Esportives Espanyoles per promoure la celebració de competicions a Catalunya on participi la selecció espanyola.

Publicitat

El ple també ha donat llum verda a la petició perquè s’incrementi la dotació pressupostària destinada a l’activitat física. La cambra també ha aprovat impulsar un pla per l’adequació i modernització d’instal·lacions esportives a tot el territori.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí