Edició 2710

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de desembre del 2025
Edició 2710

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de desembre del 2025

Clatellot de Plataforma per la Llengua a Metsola per menystenir el català

|

- Publicitat -

Plataforma per la Llengua ha alliçonat la presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola, per marginar el català en una publicació a Twitter, precisament, sobre Barcelona. I és que Metsola ha escollit el castellà per reivindicar la capital catalana com una de les “grans ciutats d’Europa”. “Avancem quan unim el que és local, regional i nacional a l’europeu”, defensa en una piulada.

Publicitat

L’ONG del català no ha dubtat a recordar-li que a Barcelona la llengua oficial és el català. Així mateix, l’entitat ha demanat que les institucions europees i els seus representants complissin la Resolució Reding aprovada per l’Eurocambra el 1990 per reforçar l’ús del català des d’Europa.

Durant la visita a la ciutat, Metsola va coincidir amb el president de la Generalitat Pere Aragonès a la clausura de la trobada ‘Barcelona, capital digital europea’, el passat divendres al migdia al CCCB.

Et pot interessar  El saló SAGA continua creixent i tanca una edició "rècord" amb més de 9.000 visitants
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí