Dissabte, 1 d'abril de 2023 - Edició 1710
La República

Batlle se’n fot de Colau

El regdor rebaixa la crisi a “problema de seguretat” a Barcelona i creu que només hi ha “matisos” diferents en la diagnosi

Agències 17/08/2019
Pla mitjà d'Albert Batlle i Ramon Espadaler passejant per Gràcia aquest dissabte. Imatge del 17 d'agost del 2019. (Horitzontal)

El tinent d’alcalde assegura que comparteixen discursos

El tinent d’alcaldia de Seguretat i Prevenció, Albert Batlle, ha rebaixat la situació que es viu a Barcelona de “crisi” a “problema de seguretat”. Després que l’alcaldessa, Ada Colau, parlés de Barcelona com a “ciutat segura” i no volgués valorar les seves declaracions de “crisi” a la ciutat comtal, aquest dissabte ha insistit en el fet que comparteixen discurs però “amb matisos”. El tinent d’alcalde, que recalca que hi ha un problema de seguretat, ha volgut alhora posar en valor la tasca de col·laboració dels cossos policials a la capital catalana.