Acusen el responsable de les xarxes socials de Vox d’abusar d’un militant menor d’edat

L'acusat nega els fets però presenta la seva dimissió i es dona de baixa del partit

|

- Publicitat -

Les coses no pinten bé per a l’extrema dreta ultraespanyolista de Vox. Després d’acaparar tots els titulars amb l’apropiació indeguda de les ajudes econòmiques que l’entitat de joves Revuelta (vinculada a Vox) va recaptar per a les víctimes de la gota freda del País Valencià, els de Santiago Abascal tornen a ser al centre de la polèmica, novament, per un cas de presumptes abusos sexuals a menors. Un exmilitant de Vox ha denunciat davant la policia haver patit agressions sexuals quan era menor d’edat per part del responsable de les xarxes socials del partit, Javier Esteban. Tot i que nega els fets, Esteban ha acabat dimitint i abandonant el partit d’extrema dreta.

Publicitat

Segons ha publicat ABC, un antic militant del partit i de l’organització juvenil Revuelta va denunciar haver viscut episodis de tocaments i missatges inadequats per part d’Esteban quan tenia 16 anys. A més a més, va afirmar que hi podria haver fins a dos casos més amb menors afectats. En un missatge a ‘X’, Esteban ha negat els fets i ha vinculat les acusacions a la denúncia que va presentar contra els responsables de Revuelta acusant-los de diffamació per la denúncia de l’apropiació indeguda dels ajuts. AMb tot, però, l’acusat ha dimitit del càrrec i abandonat el partit.

Et pot interessar  L'Estat espanyol, retratat: el PP i Vox sumen més de la meitat dels vots en set parlaments autonòmics
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí