Edició 2779

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 05 de març del 2026
Edició 2779

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 05 de març del 2026

ACPV formarà part del Consell Social de les Llengües per impulsar l’ús social del valencià

|

- Publicitat -

Acció Cultural del País Valencià (ACPV) formarà part del Consell Social de les Llengües, convidats per la consellera d’Educació, Cultura i Esports de la Generalitat valenciana, Raquel Tamarit. La presidenta de l’entitat, Anna Oliver, i el secretari Toni Gisbert s’han reunit amb el director general de Política Lingüística, Rubén Trenzano, per abordar la situació del valencià i trobar noves formes d’impulsar-ne l’ús social.

Publicitat

ACPV ha assegurat que, tot i que l’entitat és “plenament conscient que el Consell és un òrgan consultiu” entra dins les seves funcions la col·laboració per tal que “aquest òrgan sigui un instrument útil per a l’extensió de l’ús social del valencià”. Com a membre del Consell, l’ACPV podrà proposar accions i vigilar-ne el compliment, així com avaluar-les posteriorment. L’entitat també escoltarà les reivindicacions i propostes d’altres associacions que defensen la cultura i la llengua del territori.

Et pot interessar  El PP aplica un 155 cultural contra els autors catalans i balears al currículum valencià de Batxillerat i el "govern més progressista" calla
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí