Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 17 de desembre del 2025
Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 17 de desembre del 2025

Reobert el túnel de Bracons i restablerta tota la circulació a la C-37 després de descartar danys estructurals a la via

|

- Publicitat -

ACN Olot – El túnel de Bracons, a la C-37, s’ha reobert poc abans de les nou de la nit després que s’hagi descartat danys estructurals al viaducte de la Vall d’en Bas. A primera hora de la tarda ja s’havia obert la carretera en sentit Olot, després d’haver estat tallada durant hores a petició de Territori. Aquest matí, els treballs d’inspecció dels tècnics han pogut descartar que l’estructura del viaducte entre la Vall d’en Bas (Garrotxa) i Torelló (Osona) estigués malmesa. L’acció ha obligat a desviar tot el trànsit que habitualment utilitza la via. Durant tota la tarda s’ha mantingut el tall de circulació en direcció contrària, cap a Osona, però amb la reobertura de Bracons també s’ha autoritzat la utilització d’aquest sentit.

<em>(S’actualitza la informació amb el restabliment total de la circulació per la carretera C-37)</em>

Publicitat

La incidència es va trobar en el marc del miler d’inspeccions anuals que porta a terme Territori a la xarxa viària. Els tècnics van detectar aquest dijous que un punt del ferm a la C-37, a tocar de la rotonda de la Vall d’en Bas, havia cedit.

Després que els treballs d’inspecció hagin permès descartar danys estructurals, Territori ha explicat que més endavant comprovaran si cal fer alguna actuació més àmplia a tot el ferm.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió