Dilluns, 20 de setembre de 2021 - Edició 1152
La República

Mango incrementa un 21% les vendes al primer semestre i espera superar els beneficis del 2019

ACN Barcelona.-La facturació de Mango ha augmentat un 21% durant el primer semestre en comparació al mateix període de l’any passat i s’ha acostat a nivells prepandèmia, segons ha explicat […]

Avatar
Agències 26/07/2021

ACN Barcelona.-La facturació de Mango ha augmentat un 21% durant el primer semestre en comparació al mateix període de l’any passat i s’ha acostat a nivells prepandèmia, segons ha explicat aquest dilluns la companyia en un comunicat. De fet, segons Mango, la multinacional ha superat les vendes del maig i juny de fa dos anys. Davant aquest escenari, la companyia ha revisat les previsions per aquesta any i estima superar els 21 milions d’euros de beneficis que va obtenir el 2019. Destaca especialment el creixement de les vendes per Internet, que en el passat semestre van sumar un 37% més que en el mateix període del 2020 i se situen un 85% per sobre les del 2019.

El pes del canal digital sobre la facturació de Mango va suposar el 46%, quatre punts més que a tancament de 31 de desembre. Segons reitera la companyia, l’objectiu és acabar l’exercici amb una facturació de 1.000 milions d’euros procedents del canal digital.Pel que fa el parc de botigues físiques ha estat tancat una mitjana propers als 50 dies en aquesta primera meitat d’any, amb una especial afectació en països claus per a la multinacional com Alemanya, França, el Regne nit, Portugal o Turquia, a més de l’Estat espanyol, que és el primer mercat i on en aquesta primera meitat d’any hi ha hagut restriccions en l’obertura dels establiments.”Els resultats obtinguts en el què portem d’any ens han ser optimistes per al segon semestre, esperem una recuperació de les vendes per sobre del 2019. Preveiem beneficis en aquest exercici”; ha assegurat el CEO de Mango, Toni Ruiz.Durant aquest període, el marge comercial també ha millorat en 1,8 punts respecte el 10, situant-se per sobre el 58% per la “Millora de la col·lecció, la gestió proactiva dels estocs i el menor pes de la venda amb promoció”, segons assenyala Mango en un comunicat.