Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025
Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025

Anfac crida el govern espanyol a aprofitar “l’oportunitat històrica” en la nova mobilitat

|

- Publicitat -

ACN Madrid – El president de la patronal Anfac, Josep Maria Recasens, ha instat el govern espanyol a aprofitar “l’oportunitat històrica en la nova mobilitat europea que permetrà mantenir i millorar la competitivitat de la indústria espanyola”. “Si no agafem aquest tren, els nostres socis europeus crearan campions tecnològics amb els que difícilment podrem competir”, ha advertit Recasens amb motiu de la seva primera reunió amb el president del govern espanyol, Pedro Sánchez. Per Recasens, l’arribada del vehicle elèctric no només porta associada la fabricació i assemblatge i ha apostat per seguir fomentant la col·laboració público privada”.

“És una transformació transversal on el vehicle serà un eix de riquesa per a tots els sectors de la societat com són els operadors de recàrrega, companyies tecnològiques, energètiques i tot l’ecosistema d’start-up i d’economia circular. L’automoció s’ofereix per liderar aquest procés creador”, ha assenyalat el president de la patronal en relació a la reindustrialització del sector espanyol amb el vehicle elèctric, connectat i autònom.

Publicitat

En la trobada -en la qual hi han participat el ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu; i el secretari d’Estat d’Assumptes Econòmics i G-20, Manuel de la Rocha- el president d’Anfac també ha traslladat al president del govern espanyol la preocupació del sector per l’enduriment dels objectius de reducció de les emissions de la UE a partir del 2025 i la convivència d’adoptar mesures per a l’electrificació.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió