Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026
Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026

Un esperpèntic vídeo de precampanya dels Comuns denota por cap a Dolors Sabater

|

- Publicitat -

Dolors Sabater, exalcalde de Badalona, serà la cap de llista de la CUP a Barcelona després de l’entesa dels anticapitalistes amb Guanyem. Una coalició que, de ben segur, arreplegarà una gran quantitat de vots que podrien haver anat als Comuns.

Publicitat

La candidatura de Jèssica Albiach ho sap i ha començat la precampanya obviant a un dels seus enemics electorals en la frontissa demoscòpica.

Amb un vídeo que ratlla el ridícul, En Comú Podem, presenta un Tinder (aplicació per a lligar) polític sobre els candidats. Crida molt l’atenció que hi aparegui Ignacio Garriga, candidat de Vox, i, en canvi, no hi figuri Dolors Sabater. El baix to del vídeo ha despertat moltes crítiques a les xarxes.

Oblit intencionat o error? EN política tot sol tenir una explicació fosca i maquiavèl·lica.

Et pot interessar  Escàndol de portes giratòries: Janet Sanz fitxa per Metròpolis després de subvencions milionàries
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí