- Publicitat -
El sobiranisme torna a expandir-se segons una enquesta i Esquerra quedaria molt a prop de guanyar unes eleccions espanyoles. Segons les dades, si hi hagués una convocatòria electoral espanyola avui, els resultats serien els següents a Catalunya:
Els comuns perdrien un escó, de 12 a 11. Esquerra es quedaria a les portes de guanyar amb 10 escons, un més que en les passades eleccions. El PDeCAT milloraria resultats i com els republicans obtindria un escó més, de 8 a 9. El PSC es quedaria amb 7, igual, el PP perdria fins a dos diputats i dels 6 en passaria a tenir 4 i Ciudadanos obtindria un mes.
En l'àmbit espanyol cap sorpresa: victòria del PP tot i la pèrdua de 8 diputats, l'esquerra fragmentada entre PSOE i Unidos Podemos amb 63 i 81 escons respectivament i Ciudadanos a l'alça recuperant 17 escons.
Publicitat


