Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

Portades: ‘El jutge ultima la suspensió dels líders del procés’, segons La Vanguardia

|

- Publicitat -
“El jutge ultima la suspensió dels líders del procés”, titula La Vanguardia, que assenyala que el tribunal Suprem confirma el processament per rebel·lió “sense armes” l'1-O.

 
Tanmateix, El Periódico assenyala: “Els líders del procés, sense vot al Parlament”. I recull que el president de la Generalitat, Quim Torra, demanarà a Sánchez un referèndum pactat.

Publicitat

 

En aquest sentit, La Razón considera que “El Parlament boicoteará la suspensión de los procesados” i assegura que “els sobiranistes es negaran a executar la interlocutòria d'inhabilitació de Llarena”. Per la seva banda, el País afirma que “El Gobierno da el primer paso para trasladar a los presos del 'procés'” i destaca que Interior pregunta a Llarena si té previstes més diligències pels empresonats.

 
El Mundo i l'ABC se centren en el cas de corrupció del PSOE a València. “Estalla otro caso de corrupción en el socialismo valenciano”, titula el Mundo mentre l'ABC recull: “El primer caso de corrupción del PSOE de la era Sánchez”.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí