Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 17 de desembre del 2025
Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 17 de desembre del 2025

Nova Terra Lliure, CNI o frikisme?

|

- Publicitat -

Un bolet enverinat
 
El passat 21 de gener, en una entrada en la que amenaçaven de sortir a “caçar españolitos”, assegurava:
 
“És el moment d'actuar, i més si no s'avenen a dialogar. Nova Terra Lliure i els seus membres van prometre una intervenció armada contra el Govern colpista d'Espanya si no ens concedien aquest dret fonamental de la democràcia. Així serà, i és que des d'aquí donem un ultimàtum al Govern de Rajoy si no volen veure el que passa quan un poble es rebel·la contra una dictadura encoberta. En el cas d'alliberar el poble català simplement declararíem la independència de forma unilateral i convocaríem eleccions per a la nova república catalana i il·legalitzaríem el PP”.
 
“Han d'entendre, encara que no vulguin, que estem cansats que ens robin i que, per tant, si no ens deixen per les bones serà per les males. És el moment d'estar units i actuar amb un Govern que ens reprimeix i ens persegueix pel sol fet de ser catalans. Sortim a 'caçar' españolitos, i llavors s'adonaran que no tenen altre remei que deixar-nos fer la consulta”.
 
Nova Terra també  té compte de Facebook i es va presentar assegurant que “el càncer es diu Espanya”, per la qual cosa, “ara més que mai, ens serveix l'eslògan 'Poble armat, poble respectat'”. “Des d'aquí lluitarem per aconseguir el que vol el nostre poble, que és la llibertat i deixar de pertànyer a un Estat que ens roba, insulta, discrimina, menysprea i que a sobre ens puteja com mai”.
 
En el web també s’explica que el partit aspira a un Estat català independent “on partits com el PP o Ciutadans estigui il·legalitzats”. “Expulsem i empresonem tota persona que falti al respecte a la nostra bandera. Castiguem durament Espanya denunciant-la a Nacions Unides i fem que ens retornin fins a l'últim cèntim que ens deuen. Catalunya necessita fer neteja a fons en tots els aspectes, i un d'ells és expulsar els feixistes de la nostra terra. Donar-los l'opció de marxar o la presó, però en cap cas deixar que es quedin”, assegura.
 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí