- Publicitat -
En un moment determinat, un dels usuaris de Twitter va respondre el dirigent socialista que la paraula 'supremacista' no existia al diccionari i la RAE va intercedir per anunciar que “ja estan en fase d'incorporació al diccionari acadèmic als termes 'supremacisme' i 'supremacista'”.
L'intercanvi de missatges va començar divendres passat quan Sànchez va acusar Torra de ser el “Le Pen de la política espanyola” i el president català el va replicar demanant-li diàleg per parlar dels “presos polítics a l'Estat” i de la “criminalització del dret a l'autodeterminació dels pobles”. Sánchez va tornar a respondre per acceptar l'oferta si “el seu supremacisme li permet” i per traslladar-li que Torra “no estava per sobre de la llei”.
Les acusacions de 'supremacisme' al president de la Generalitat, Quim Torra, van sorgir fa uns dies quan Carles Puigdemont va fer públic que apostava pel diputat de Junts per Catalunya i es van fer públic articles i tuits de fa uns anys en què carregava contra “els espanyols”.
#RAEconsultas Ya están en fase de incorporación al diccionario académico los términos «supremacismo» y «supremacista».
— RAE (@RAEinforma) 21 de maig de 2018
Publicitat


