Edició 2703

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de desembre del 2025
Edició 2703

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de desembre del 2025

La caverna assegura que ja són 3 els milions malversats per l’1-O

|

- Publicitat -
Un nou informe que estaria elaborant el cos de la Guàrdia Civil i dirigit al mateix Llarena, eleva la quantitat malversada a tres milions. Segons recull El Confidencial, aquesta seria la quantitat que va gastar el Govern de Carles Puigdemont per permetre l'1-O.
 
Però el mateix digital constata que els investigadors no tenen encara la xifra exacta. Tot i això, hi hauria noves línies obertes que investigarien el possible desviament de fons públics per tal de pagar el 'procés'. 
 
La Guàrdia Civil se centra en fets que ja va posar de manifest fa temps: les despeses relacionades amb les campanyes de publicitat del referèndum en mitjans de comunicació públics, la distribució electoral, els sobres per a la remissió de cartes certificades, fulletons i despeses derivades de la intervenció d'observadors internacionals. Segons recull el diari, l'Institut Armat estaria ara investigant de ple en aquests aspectes. 
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí