- Publicitat -
Tots dos representants andalusos s'han interessat per la situació jurídica i familiar dels presos polítics tancats en presons de l'Estat i li han ofert la seva col·laboració en la defensa dels drets del poble català, atès que ambdues organitzacions defensen el dret inalienable de tots els pobles a decidir per si mateixos.
També han comentat amb la consellera que aviat se celebrarà un Acte a Andalusia en suport a la República i als presos. Alhora, han informat a la Consellera de la situació a Andalusia de presos, com és el cas de Fran Molero, condemnat per participar en una manifestació, o el cas, més greu del macrojudici al Sindicat Andalús de Treballadors, després de deu anys de ser detinguts alguns dels seus dirigents per conrear una finca abandonada.
Els dos indepednentistes andalusos han valorat l'entrevista positivament i auguren una gran entesa entre sobiranistes catalans i andalusos, “les dues nacionalitats històriques”.
Publicitat


