- Publicitat -
L'entitat va anunciar aquest diumenge que regalarà una samarreta a totes les persones a les quals la Policia Nacional va requisar la seva en la final de la Copa del Rei i que vagin a la seu de l'entitat a demanar-ho amb l'entrada del partit.
Si t’han requisat la samarreta de l’@assemblea a la #FinalCopa, vine aquesta setmana a la nostra seu de Marina amb la teva entrada i te’n donarem una de nova.
Contra la repressió fem la #RepúblicaARA pic.twitter.com/Pf0bXFRZ1V— Assemblea Nacional (@assemblea) 22 d’abril de 2018
L'ANC va criticar que agents requisessin samarretes grogues i 'estelades' a aficionats que accedien a l'estadi Wanda Metropolità, i va alertar que “el Govern espanyol també decideix com s'ha d'anar vestit”.
Publicitat


