Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

Javier Godó s’alia amb 300 empresaris catalans i valencians contra la inacció de l’Estat espanyol

|

- Publicitat -
ACN Tarragona .- “Els principals problemes són la manca de planificació i de voluntat política”, ha afirmat el president de l’AVE, Vicente Boluda, qui ha emplaçat el govern espanyol a fixar una data per a la posada en marxa de la infraestructura. En aquest sentit, el president del Cercle d’Economia, Juan José Brugera, ha cridat a convèncer la classe política “que el Corredor és bo per a l’interès general de l’Estat perquè millora la competitivitat de l’arc mediterrani”.
 
La jornada d’aquest dilluns a Tarragona ha comptat amb l’assistència del president de Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà; el president de Mercadona, Juan Roig, i el president del Grup Godó, Javier Godó, entre d’altres. També s’han desplaçat a Tarragona empresaris d’Andalusia i Múrcia. De fet, després de la jornada celebrada a Catalunya, s’han programat dos actes més: un el dia 14 de març a Múrcia i un altre l’11 d’abril a Almeria. 
 
Un dels principals objectius de l’acte ha estat la presentació del canal de comunicació www.elcorredormediterraneo.com, que té com a objectiu informar i impulsar la infraestructura i posar de manifest la seva necessitat i importància. El projecte permet navegar de forma interactiva pel traçat ferroviari gràcies a una gravació realitzada amb helicòpter entre Algesires i la frontera amb França. També s’ha posat en marxa una campanya de recollida de signatures adreçada a la societat civil amb el lema ‘Vull Corredor’. 
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí