Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

ERC denuncia maneres de funcionar del govern Colau “democràticament inadmissibles”

|

- Publicitat -

Les obres de Glòries arribaran al plenari d'aquest divendres

Publicitat

En aquest sentit, els republicans demanaran al ple de demà passat que es ratifiqui el rebuig de la majoria de regidors del consistori a l’aturada de les obres de Glòries, després que aquest dilluns ja es votés en la comissió d’Urbanisme. Fonts del PDeCAT deien ahir a directe!cat que també considerarien portar la qüestió a la sessió plenària. Cap de les dues formacions, però, es planteja de moment forçar modificacions al consell d’administració de BIMSA perquè tingui una major representativitat i el govern perdi la majoria de representants de què gaudeix ara tot i no ser majoria al consistori.

L'aturada de les obres podria jugar una mala passada a la candidatura de BCN per acollir l'Agència Europea del Medicament

El president del grup municipal d'ERC també ha explicat que “volem replantejar el despropòsit de Glòries, perquè els veïns no es mereixen l'aturada de les obres, i no ens mereixen cap confiança els terminis ni l'exposició que ha plantejat el govern”. El republicà ha assegurat que amb l'aturada es posen en perill projectes importants per a la ciutat com el tramvia o l'Agència Europea del Medicament. “En relació a l'agència, el govern ha fet l'espot publicitari més negatiu que podia fer. Ofereixen l'edifici de la Torre Agbar, i al cap de poques hores anuncien la paralització d'unes obres just al costat”, ha lamentat.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí