- Publicitat -
“Millor no impugnar la decisió abans d'haver d'afrontar una derrota i donar més peixet a l'independentisme”, reblen fonts governamentals per justificar la decisió, segons recull El País.
Fins ara, el TC ha donat la raó al Gobierno per unanimitat i no volen que aquest fil es trenqui, i més, després de les plantofades de la justícia internacional.
Segons el diari citat, Rajoy i el seu executiu van debatre amb la cúpula del PP i van decidir no recórrer al TC el vot delegat de Comín i Puigdemont per “evitar noves eleccions”.
Tot i això, no tothom va estar d'acord en renunciar al front judicial contra l'independentisme. La por que es debiliti la imatge del partit davant nous moviments independentistes va ressorgir en la cúpula popular.
En aquest sentit, algunes fonts van voler treure pit i van defensar que el Gobierno del PP ha “demostrat que no hem deixat passar cap acció clarament il·legal”. I avisen que tornaran a “recórrer si es promou l'elecció d'algú que està fugat o a la presó, inclòs Puigdemont”, segons diuen els interlocutors propers a la direcció del PP a El País.
Publicitat


