En aquesta ocasió, La Factoria d’Imatges va crear un joc de preguntes i respostes inspirat en l’incident de l’aeroport que va protagonitzar Joan Laporta. En el joc, anomenat ‘L’embaucador’, si es fallaven les preguntes, el president del club s’anava traient la roba, fins a completar un ‘streptease’.
El coordinador de projectes de La Factoria d’Imatges, Bernat Casanovas, ha explicat que els promotors de la moció van recórrer a l’empresa ‘a la desesperada’, quan van veure que no s’aconseguien les signatures necessàries per impulsar-la. Es va fer una campanya ‘amb recursos molt limitats’, explica Casanovas.
Casanovas considera que la incorporació del joc a la pàgina web de promoció de la moció va ser ‘el punt culminant’ per aconseguir les signatures necessàries segons els estatuts del club. En només dos dies, ha explicat, es va passar de 20.000 a 100.000 visites i de menys de 3.000 signatures de suport a la moció a 6.000. Per a la Factoria, el fet que l’equip impulsor de la moció no fos conegut en l’entorn blaugrana converteix l’èxit del joc en una lluita com la que hi va haver entre ‘David i Goliath’.
La Factoria d’Imatges és una empresa ubicada al nucli de Cabrianes, al municipi de Sallent, que està especialitzada en publicitat i interactivitat. Entre d’altres, són autors de la col·lecció ‘Activa tu mente’ que ha distribuït El Periódico de Catalunya, o de l’anomenat ‘El joc del Saura’ de la pàgina web del programa de TV3 ‘Polònia’.


