- Publicitat -
Amb aquesta campanya es podria dir que el Racc rescata (o, si més no, ajuda), econòmicament al Grupo Godó. Són mals temps per a la premsa impresa, amb unes vendes que segueixen a la baixa i amb televisió que no acaba de ser rendible pel grup comunicatiu que haurà de prescindir, per exemple, del programa de Josep Cuní a 8TV pels sobrecostos i les pèrdues que li suposa. La campanya del Racc també es pot trobar a la televisió i a la ràdio on, evidentment, també hi ha Rac1, per exemple.
directe!cat ha contactat amb el servei de premsa del Racc. Expliquen que els anuncis a La Vanguardia “formen part d'una campanya global que inclou diversos mitjans de ràdio, tele i premsa” i es congratulen pel nostre interès: “ens alegrem que us hagi sobtat, això és que compleix l'objectiu de cridar l'atenció”. De moment, encara no s'ha rebut resposta sobre dades més específiques de la campanya.

Publicitat


Publicitat


