El pacte a Badalona antesala dels pactes municipals a l’entorn metropolità
Les veus que demanen pactes d’esquerres als futurs ajuntaments tenen un veritable problema, el PSC ja mostra la seva voluntat de desmarcar-se i aposta clarament pels pactes amb el bloc del 155, prioritza acords amb el PP i Cs.
Germà Bel: “ERC i el PDeCAT han de negar el suport al PSOE per la moció de Badalona”
1/2 Vegem, el 93% dels votants del PSC Badalona han donat suport a presentar moció de censura. La moció ha esta promoguda pel PP i García Albiol, posat com exemple de polític racistapel Consell d'Europa. És una moció que té un caràcter estrictament identitària, contra una bona
— (((Germà Bel))) (@gebelque) 2 de juny de 2018
Clar i contundent l’ex-diputat de JuntxSí Germà Bel en aquestes dues piulades.
La direcció del PSC aprova la consulta
La consulta a la militància de Badalona ha comptat en tot moment amb el suport de l'executiva socialista i el seu compromís de respectar la decisió de la militància fos quin fos el resultat. De fet, el secretari d'organització del PSC, Salvador Illa, ha anat aquest dissabte al migdia fins al municipi del Barcelonès per seguir de prop el desenvolupament de la jornada.


