- Publicitat -
Precisament un d'aquests joves ha rebut (de nou) amenaces per part del grup Els Segadors del Maresme i a través d'un post de Facebook. “Uno de los independentistas mas radicales y agresivos de Cataluña invita por twitter en el acto que tendrá Ciudadanos en Canet de Mar a ejercer la violencia entre catalanes, Biel López reconocido radical Oteguista y amigo de exterroristas de Terra Lliure”. Així l'han definit.

El mateix Biel ho recull en un Twit juntament amb les amenaces que ha rebut “voy por ti puto judío” o “espero que alguin lo pille y le cuelgue de esos mini huevos que tiene”.
El jove però ha volgut ironitzar amb una piulada “Suposo que m'ho mereixo: sóc un dels independentistes més radicals i agressius de Catalunya”.
Bé, tornem-hi amb les amenaces de mort. Suposo que m’ho mereixo: sóc un dels independentistes més radicals i agressius de Catalunya. pic.twitter.com/har5ktwYlH
— Biel LG(@bielopez) 14 de juliol de 2018
Publicitat


