Edició 2703

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2703

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

El moviment desesperat del Gobierno per vèncer a la moció de censura

|

- Publicitat -
L'executiu de Rajoy ha filtrat l'informe a diversos mitjans afins a la línia “constitucionalista” del partit. El document titulat “Impacte macroeconòmic de la incertesa política generada per la moció de censura” adverteix dels possibles desastres econòmics si prospera la moció de censura i té la intenció de sembrar el pànic. 
 
El document, que recull eldiario.es, adverteix que “una eventual situació de bloqueig polític podria generar una pèrdua en el PIB de més de 4.800 milions d'euros” i atribueix la caiguda de la borsa, “la pitjor des de març”, a la decisió de Sánchez.
 
Tanmateix, assegura que tindria un impacte negatiu sobre les dades de treball. “Es perdrien uns 6.500 llocs de feina”, detalla l'informe segons els càlculs de la Moncloa. 
 
Per incrementar encara més la preocupació, el gabinet de Rajoy sosté, sense acreditar cap dada, que la situació “és comparable amb l'existent durant l'any 2016 quan Espanya va tenir un govern en funcions”, i alerta que podria ser fins i tot “pitjor”. 
 
 
 
 
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí