L’editor del directe coneix la citació via l’Agència Catalana de Notícies
Consultat Joan Puig sobre si ha rebut la citació ens confirma que no, ha quedat assabentat al llegir la notícia publicada per l’Agència Catalana de Notícies, una manera singular del funcionament de la justícia espanyola.
L'editor del directe!cat es nega a declarar a la caserna de la Guardia Civil
Anuncia que el procés judicial no li ofereix les garanties necessàries
Aquest divendres, Joan Puig, editor del directe!cat ha estat citat a declarar a la caserna de la Guardia Civil de Barcelona en qualitat de testimoni per haver publicat publicitat del referèndum de l'1 d'octubre al diari digital. També estava citat a declarar Xevi Xirgo, director d'El Punt Avui. L'estratègia de Puig ha estat negar-se a declarar.
Segueix la causa general contra els independentistes
Les citacions arriben després que aquesta setmana el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, negués que la Generalitat hagués destinat diners públics a la celebració del referèndum de l'1-O, una tesi que contradiu els informes de la Guàrdia Civil, que xifren la quantitat presumptament malversada en 1,9 milions d'euros. Les declaracions de Montoro han portat al jutge del Tribunal Suprem causa Pablo Llarena a demanar al ministre que aporti la informació de què disposa per afirmar que no es van malversar fons públics.


