Edició 2703

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de desembre del 2025
Edició 2703

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 19 de desembre del 2025

El Gobierno es burla del Congreso i dóna més privilegis a l’Església

|

- Publicitat -
L'objectiu de la proposició no de llei era la de revisar les exempcions fiscals que gaudeix la Conferència Episcopal en impostos com l'IBI, un repàs que no xoca frontalment amb els acords que el Gobierno té amb la Santa Seu, que al ser entre dos Estats, mantenen el caràcter de llei i no poden ser modificats per una proposició no de llei.
 
La proposta arribarà a Hisenda i Justícia, els dos ministeris afectats. Tanmateix, cap podrà fer pràcticament res mentre que el govern de Rajoy ja avisa que no preveu canvis substancials sobre la fiscalitat de l'Església.
 
De fet, el passat 9 de febrer el PP va votar en contra d'ordenar al Tribunal Constitucional a incloure a l'Església en la llista d'institucions a fiscalitzar.
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí