- Publicitat -
Ja hem denunciat diverses vegades la falta de vergonya de la crosta socialista a l’hora d’utilitzar una vegada i una altra el ‘vermell PSC’ en tota mena d’empreses públiques i serveis que ofereixen les administracions que controlen. Mitjans de comunicació, campanyes de propaganda institucional, serveis municipals, tot allò que vengui una imatge d’èxit o valors positius serà pintat sistemàticament del vermell socialista, mentre que aquelles empreses o campanyes que convé desvincular del PSC-PSOE seran d’un altre color.
Aquesta conducta, llargament denunciada tant pels partits de l’oposició com per la Junta electoral -només cal recordar la campanya ‘Vota bé’ dels socialistes, que sonava exactament igual al ‘Fem-ho B’ promogut per l’Ajuntament de Barcelona- continua a l’actualitat.
Publicitat
Avui us proposem una passejada -monocroma- pel país del PSC a través d’un recull d’aquests logotips fet amb l’ajuda de l’Esquellot. La desfilada de vermells que veureu a continuació podria anar perfectament acompanyada de la frase mítica de la novel·la del Senyor dels anells:
“Un color per manar-los a tots, un per trobar-los
Un color per reunir-los a tots i a les tenebres, lligar-los“
El vermell dels partits





El vermell a les administracions que controlen







El vermell a les empreses públiques i els serveis que ofereixen









El vermell als seus mitjans de comunicació i a les empreses que els gestionen





L’evolució cap al vermell dels mitjans de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)
Catalunya Ràdio
| Abans

|
Ara
 |

TV3

El vermell d’institucions bancàries de la ‘família’


El vermell a les campanyes institucionals pagades amb diner públic






La crosta socialista també s’ha afanyat a redissenyar i pintar de qualsevol altre color aquells serveis que no fan de bon apropiar-se. D’aquesta manera, els nous logotips d’aquesta nefasta empresa que és Renfe van pintar-se d’un lila gens PSOE per tal que el sofert usuari no estableixi cap mena de vinculació entre els trens que arriben tard i la marca socialista.
I un altre exemple d’aquest doble joc: aquell pou de subvencions socialistes que és la Feria d’Abril i la
FECAC, l’entitat que l’organitza, s’afanyen també a desvincular els seus logotips del vermell PSC, malgrat que la seva
pàgina web va plena de vermell socialista, no sigui que el votant andalús dubtés a quin partit ha de votar.
El logotip
La pàgina web

Us animem a enviar-nos més exemples d’empreses, associacions, mitjans i d’altres entitats on els socialistes hagin imposat el seu color.
Publicitat