Edició 2710

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de desembre del 2025
Edició 2710

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de desembre del 2025

El Casal Tramuntana, vinculat a l’extrema dreta, anuncia que tanca

|

- Publicitat -

“Són diversos els factors que ens han portat a aquesta decisió, però el principal es basa fonamentalment a la sensació que s'està acabant una etapa i que se n'ha d'iniciar una de nova. Comença una nova etapa i emergiran nous i grans projectes”, han assegurat des del Casal Tramuntana. “Tanquem les nostres portes, sí, però la lluita continua”, han conclòs des del centre neofeixista, impulsat per membres de PxC, Democracia Nacional o el MSR. La Plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme ha estat un dels principals combatents del Casal Tramuntana -l'última ocasió, en una manifestació el passat 21 de març- i en un breu comunicat ha celebrat el tancament del “centre nazi”.
 
“Per molt que ho intentin disfressar (com ho fan sempre), és evident que no han aconseguit allò que volien quan es van instal·lar a Sant Martí fa uns tres anys”, han assegurat. “La seva rendició és una victòria de la lluita veïnal: de la gent del Clot, de la Verneda, i més en general del conjunt de la ciutat”, han continuat des de la Plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme. “En aquests tres anys hem demostrat la força de la unitat, de la gent normal i corrent, fins i tot davant un nucli dur nazi com el que representa aquest centre”, han reblat.
 
“Celebrem aquesta victòria. N'esperem d'altres demà quan expulsem els feixistes de diferents consistoris d'arreu del país”, han conclòs de l'entitat antifeixista.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí