- Publicitat -
Si vol seguir endavant ha de canviar de model, necessita més que mai una majoria plural i forta per encarar aquest procés històric que vol i desitja una amplia majoria dels ciutadans d’aquest país, que han decidit i han participat àmpliament en aquesta majoria clara pel dret a decidir.
Junqueras, el guanyador de la nit i nou líder de l’oposició, ho ha deixat ben clar, ERC no permetrà que s’abarateixin els nostres somnis com a país, ERC assumirà tota la responsabilitat en aquest moment històric, a més a més, Junqueras i al formació que lidera asseguren el seu compromís amb la voluntat del poble de Catalunya de construir el nou país per a tothom. Junqueras ha demana t però, que els ciutadans de Catalunya no deixin el procés cap a la independència només en mans de les forces polítiques.
Si Artur Mas i CiU decideixen tirar endavant la voluntat majoritària del poble de Catalunya faria bé en parlar menys del partit i parlar més del país i buscar un ampli consens amb les forces del sí. Cal buscar un procés cap a la independència amb un gran acord, si cal amb ERC, ICV/EUiA i la CUP, per tal de donar resposta a la voluntat dels catalans expressada en aquestes eleccions.
Publicitat


