L’acte matinal de Convergència i Unió, presentat per David Madí (CDC) i Joana Ortega (UDC), ha començat presentat la nova imatge corporativa de CiU, que ha canviat l’anterior logotip per un de més ‘modern i adaptable’.
El vídeo que presenta el nou logotip mostra diversos dissenys amb el motiu de CIU i el somriure, amb una veu en off que, copiant el conegut anunci argentí de la Coca Cola, explica que la federació nacionalista és ‘pels que encara són nen i pels que posen ordre, pels divertits i pels seriosos’, tal com podeu veure en l’espot a continuació:
Per altra banda, la federació nacionalista ha presentat la xarxa social Cativistes, que neix amb la voluntat de ser ‘la xarxa social dels catalanistes’ i vol aglutinar aquella gent ‘que vol fer país a través de la xarxa’. L’aposta 2.0 de CiU inclou blocs, vídeos i integració a Facebook, Twitter i altres aplicacions 2.0. A continuació us adjuntem l’espot de Cativistes.cat.


