Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

Catalunya no està sola

|

- Publicitat -

Illes Balears

Una vintena d'entitats culturals, socials i polítiques de les Illes s'han pronunciat a favor del referèndum de Catalunya. A través d'un manifest, anomenat 'Compromís de mínims', s'han solidaritzat amb els partidaris del dret a decidir i amb aquells càrrecs polítics encausats -i ,en especial, els detinguts- per haver-se posicionat a favor de l'autodeterminació. “[Els processos judicials] són una agressió vers la democràcia i impropis d’un vertader estat de dret”, coincideixen les sotasignants. 

Publicitat

País Valencià

La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià ja va explicitar el seu suport a la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, i ha, mitjançant les seves xarxes socials, ha enviat un missatge al Principat: “des del País Valencià us desitgem encerts i decisió. Els pobles tenim Dret a Decidir!”

País Basc

El Parlament basc, amb el suport d'EH Bildu i PNB, ha expressat avui el seu suport a l'expresident de la Generalitat, Artur Mas, i a les conselleres Joana Ortega i Irene Rigau, que seran jutjats a partir del proper 6 de febrer davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) per la celebració de la consulta del 9 de novembre del 2015. A la votació s'hi ha abstingut Elkarrekin Podemos i han votat en contra PSE-EE y PP.

Concentracions

Tal com han publicat al seu perfil, l'associació independentista i transversal basca Gure Esku Dago ha convocat concentracions pel dimenge 5 de febrer en suport a encausats pel 9N. 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí