 16_05_17.png)
 16_08_26.png)
Alguns mitjans de comunicació s'han fet ressò d'aquesta informació, apuntant que Torra hauria viatjat expressament a Madrid per anar a les portes de la seu socialista. Unes afirmacions que, després de parlar amb el president, la periodista Bea Talegón ha volgut desmentir a 'Diario 16'. “La veritat és molt més senzilla: una de les filles de Torra es trobava estudiant a la capital madrilenya en aquestes dates. I concretament el seu habitatge se situava a escassos cent metres de la seu del PSOE. Precisament les fotos que va compartir en xarxes responen a ell mateix acompanyat de la seva família”, escriu Talegón, que també assenyala que el PSOE ha acusat Torra de personar-se a Ferraz per “burlar-se d'ells”. Cal recordar que, en el moment en que Torra va publicar les imatges, encara es desconeixia el que havia passat a dins de Ferraz.
Segons les converses de Talegon amb Torra, en el moment de la fotografia, el president havia sortit a fer la compra; cosa que es pot veure en una instantània diferent de la que han difós els mitjans de comunicació, on s'han tallat les bosses que duia a la mà “perquè no quedessin evidències que poguessin desmuntar les seves versions”. “No és cert, per tant, que es desplacés a Madrid per cap raó política. I els tuits que va publicar, confirmat també, es deuen a un gest de complicitat davant la circumstància del seu pas per allà, absolutament casual i en to de total simpatia”, sentencia Talegón.
Preguntat sobre el text que apareix a una de les seves publicacions – “preparats per resistir el setge a Ferraz”- Torra explica a 'Diario 16' que es va topar amb la famosa escena dels repartidors de pizza enviats per Forocoches a la seu del PSOE i que, com ell anava carregat amb les bosses de la compra, “va fer de manera afable un gest de complicitat davant la situació tan sorprenent que s'havia trobat de manera fortuïta”.


