Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

[Àudio] Torra fa embogir la caverna: amenacen amb bombardejos i el titllen de ”puteta” de Puigdemont

|

- Publicitat -
“Però tu què t'has cregut? Com que no podem bombardejar Barcelona? Per suposat que us podem bombardejar”, ha deixat anar en el seu editorial a esRadio. “Una altra cosa és que la basura de govern que tenim no sigui capaç de demostrar que hi ha avions per bombardejar. O que la casta política prefereixi que es destrueixi Espanya abans que utilitzar legítimament la força”, ha afegit per dir “a tu no fa falta que et bombardegin. Només cal que et truqui un jutge, vas al lavabo i llavors, vinga, cap a Estremera”.
 
Losantos també ha amenaçat Torra amb “70.000 policies i 90.000 guàrdies civils” que poden fer-se amb Barcelona en “cinc minuts” i ha tornat a comparar el moviment independentista amb el nazisme. 

D'altra banda, 'Alerta Digital' traspassa totes les línies vermelles en titllar Torra de “puteta catalana de Carles Puigdemont” i de “psicòpata”. 

 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí