Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026
Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026

Regal de Nadal de Puigdemont als catalans a Instagram

|

- Publicitat -

Carles Puigdemont, el president a l’exili, ha posat el seu perfil d’Instagram al servei dels catalans per a fer publicitat i ajudar a fer passar els efectes negatius econòmics per culpa de la pandèmia del coronavirus.

Publicitat

“Siguis autònom, petit empresari o emprenedora; tinguis un restaurant, una botiga o un taller; siguis cantant, programadora o dissenyador… poso a la teva disposició les meves Stories perquè puguis promocionar el teu producte”.

Així ho explica en un vídeo publicat al seu perfil d’Instagram i detalla com fer-ho: “publica una Stories al teu perfil personal o de negoci, en format text, foto o vídeo parlant del teu producte, posa les dades bàsiques de contacte i menciona’m perquè et pugui incorporar a les meves Stories”.

D’aquesta manera, tots els centenars de milers de seguidors de Puigdemont a Instagram podran veure el contingut d’altre que ell mateix compartirà. Un bonic regal de Nadal.

Et pot interessar  Puigdemont apuja el to contra el Govern per "incompetent", l'acusa de "col·lapsar" el país i demana destituir Paneque
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí