No som espanyols

|

- Publicitat -

Avui llegeixo al diari que, segons una enquesta del CIS publicada ahir, les tres institucions més ben valorades pels espanyols són les forces armades, la monarquia i el defensor del pueblo.

Publicitat

Això, i d’altres coses, fa que cada cop la distància mental, cultural i econòmica que ens separa dels espanyols sigui més i més gran: Coneixeu cap català que valori positivament, no les tres, però com a mínim una d’aquestes institucions?
 

Publicitat