- Publicitat -
Estic molt content. El CD 'De peus al Cel' que va sortir la nit del dia 5 en només 10 dies ja ha aconseguit superar les 1.200 descàrregues úniques al meu web!
Té especial mèrit ja que s'ha aconseguit sense promo i només amb l'ús que he fet a les xarxes socials, i ja són més de 1200 persones les que han accedit al disc 'De peus al Cel' en 10 dies. Tot un èxit.
A més, cal tenir en compte un important detall: oferixo el CD de franc, igual que tota la meva discografia ja sigui per escoltar-la online amb un sol clic o descarregant-la. A més, els qui decideixin entrar es podran fer un disc a la carta arrossegant les cançons i fent la teva pròpia llista. I es pot escollir una portada i un títol i es baixa la portada amb el títol que s'hagi escrit. CAP GRUP EN CATALÀ HO FA!
I encara hi ha més! Ja tinc aplicació per a mòbils. Es poden escoltar en streaming des del mòbil totes les cançons i també descarregar-les. CAP GRUP CATALÀ HO FA!
'De peus al Cel' conté 12 temes nous. Un nou treball ple de sorpreses.
El CD és de franc perquè vull que la meva música arribi al màxim de gent possible i que el preu no en sigui un problema. També, abans que em pirategin prefereix-ho fer-ho jo mateix.
D'altra banda, hi ha la possibilitat de fer un ingrés com a 'donació' si qui ha escoltat el CD li ha agradat o creu que l'esforç, la feina i el resultat final s'ho mereixen.
Un disc amb 12 temes i carregat d'actualitat com les dues cançons que parlen de la crisi econòmica: 'Marxem a Mart' que ens ofereix viatjar al planeta veí abans que també es faci malbé o 'Agafa la pasta i corre' una cançó que amb ironia parla dels aturats i els que no troben feina.
També hi ha lloc per l'actualitat nacional. Hi ha una cançó 'No és la típica cançó d'amor' que per sorprèn a l'oient, al final de la cançó descobreix que la cançó no parla de cap persona sinó de 'la terra'.
Una cançó que posa els pèls de punta és 'Perquè no torni a passar' que parla del maltractament domèstic i la violència de gènere. L'arranjament d'aquesta peça és més despullat i amb tocs jazzístics.
Altres temes sorprenen per la seva varietat. 'Si existeix la glòria…' o 'La Raó' amb tocs del rock més britànic a 'Un milió de raons' que s'aproxima al electro-pop.
La sorpresa més majúscula és al final del disc amb un conte 'L'home que sempre estava content' amb un final que no se sap si és feliç o trist.
Una experiència del tot recomanable i a l'abast de tothom amb només un clic a www.gerardsese.cat !
Publicitat
@gerardsese
Publicitat


