Edició 1893

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 01 de octubre del 2023
Edició 1893

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 01 de octubre del 2023

[Vídeo] El coordinador de Vox a Gavà fa el ridícul a First Dates, un programa de cites a cegues espanyol

El nacionalista d'ultradreta espanyol és refusat després d'aquests comentaris de vergonya aliena

|

- Publicitat -

Qui voldria estar amb un individu així? Coordinador VOX Gavà, Santiago Contreras, va intentar trobar parella al programa de cites a cegues de la cadena espanyola Cuatro, ‘First Dates’.

Publicitat

El nacionalista radical espanyol i d’ultradreta va demostrar a tota Espanya el seu tarannà repressiu i vehement. Com era d’esperar, la noia que va haver de passar el mal tràngol de suportar-lo durant tota la cita, el va rebutjar. I és que a mig sopar, Contreras va burlar-se d’una parella gai “mira, unos maricones”, diu en veure’ls. Després, afirma que un cop va anar a la discoteca LGTBI de Barcelona, Arena, i que no va poder suportar-ho. Fins i tot va arribar a dir que “es prohibeixen els toros però les festes gais les deixen seguir”.

Contreras també ha demostrat la mena de persona indesitjable que és al seu perfil de Twitter on ha lloat al torero falangista Juan José Padilla, la llibreria filonazi Europa, va demanar que Franco s’enterrés a la Sagrada Família i que s’eixugaria el cul amb una propaganda d’Esquerra. Fins i tot, ha demostrat el seu nivell intel·lectual escrivint el verb encertar en castellà amb ‘h’: “gracias a todos los uqe habeis hacertado”.

Et pot interessar  Clatellot del Suprem a Vox i Cs: desestima els recursos contra els indults de Sánchez i Cuixart per falta de legitimació
Publicitat

Més notícies

Editorial

Opinió