TVE jubila un periodista que s’ha mofat reiteradament de Puigdemont

|

- Publicitat -

Televisió Espanyola ha donat per finalitzada l’etapa a Brussel·les, d’un veterà de la casa com és José Ramon Patterson. El periodista espanyol ha estat cinc anys a la capital europea i no ha desaprofitat mai l’oportunitat per exterioritzar el seu patriotisme. Tal com ha recollit Aleix Clarió – assessor de Carles Puigdemont – al seu compte de Twitter, Patterson ha fet mofa de la tasca del president legítim a l’exili.

Publicitat

El periodista TVE, com gran part de la política espanyola i el seu entorn mediàtic, va vaticinar que Puigdemont mai entraria al Parlament Europeu com a eurodiputat. L’odi de José Ramon Patterson cap a l’independentisme català ja es pot comprovar amb les reaccions a l’anunci del final de la seva etapa a Bèlgica. PP, PSOE i Ciudadanos no han malgastat energies a Twitter per tractar d’heroi a Patterson.

 

Et pot interessar  Puigdemont denuncia la catalanofòbia de l'ICIP: "Ignoreu que amb l'excusa de la 'lengua del imperio' s'han massacrat minories"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí