Edició 2689

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 05 de desembre del 2025
Edició 2689

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 05 de desembre del 2025

Va cobrar la productora de Ricard Ustrell per entrevistar Pedro J Ramírez ?

Sr. Ustrell, vostè o la seva productora ha cobrat d’Editorial Planeta per fer l’entrevista a Pedro J Ramírez?

|

- Publicitat -

Aquest dissabte finalment el programa Col·lapse que produeix La Manchester, productora del nen consentit de la nostra televisió va reproduir l’entrevista gravada una setmana abans amb un dels personatges més foscos del panorama mediàtic espanyol, el director de “El Español”, Pedro J Ramírez, l’home que durant molts anys va tenir un gran poder sobre la vida política a l’estat espanyol com a director de El Mundo.
L’home que va silenciar un vídeo seu de sexe escabrós, l’home que va mentir l’11M dient que va ser ETA i malgrat que les mentides continua vivint de la premsa, l’home derrotat i humiliat per perdre la seva piscina il·legal a Mallorca, malgrat que els esforços de pressions vàries, algunes difícils de comentar, però finalment va ser derrotar per en Jaume Sastre i la gent del Lobby per la Independència. L’home tot poderós ridiculitzat per la bona gent de les illes.
No té cap sentit que la televisió i ràdio pública d’aquest país entrevisti un expert a intoxicar de mena com ell, però al llarg dels anys són diferents els periodistes que l’han entrevistat, sempre entrevistes piadoses. I aquest dissabte el nou presentador del Col·lapse, en Jordi González, hi ha tornat per tal de promocionar gratuïtament el seu darrer llibre, la segona part de les infectes memòries.
Tenim des de l’Ull de Déu, una pregunta per l’amic Ricard Ustrell, tenint en compte que ha estat la tot poderosa editorial Planeta, l’editora del llibre, el Grup Planeta una de les empreses que encara no s’ha disculpat dels abusos perpetrats en els primers anys del franquisme acaparant paper i tinta a costa de les petites impremtes de bona gent del país.
Tothom sap el poder de Planeta i diuen les males llengües que l’editorial paga i a vegades força bé per promocionar els seus llibres. Sr. Ustrell, vostè o la seva productora ha cobrat d’Editorial Planeta per fer l’entrevista a Pedro J Ramírez?

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí