Enxampen d’amagatotis el president de la CEOE, Joan Rosell, visitant Junqueras a Lledoners

Joan Rosell ha demostrat un ultraunionsta convençut i no ha tingut pèls a la llengua a l'hora de criticar el procés i l'1-O

|

- Publicitat -

El president de la Confederación Española Organizaciones Empresariales (CEOE), Joan Rosell, ha visitat Oriol Junqueras a la presó de Lledoners.

L’empresari unionista i molt crític amb el procés, l’1-O i el republicanisme, va visitar el pres polític acompanyat del líder sindical de l’UGT espanyola, Pepe Álvarez. Rosell pretenia que la seva visita fos discreta i no transcendís als mitjans però no ho va aconseguir.

Publicitat

La visita es va produir ahir dilluns i justament va coincidir amb una visita a la presó de diputats de la comissió de drets humans del Parlament basc. Per a cobrir aquest fet, hi havia desplaçada a Lledoners la periodista d’Euskal Telebista i va ser testimoni de la sortida del centre penitenciari del líder de la patronal i del sindicalista.

Els exabruptes de Rosell contra la independència

Rosell té un llarg historial de declaracions contra la independència de Catalunya: va arribar a dir que suposaria una “destrossa” de les relacions humanes, va amenaçar que les empreses “tardarien molt a tornar a Catalunya” després de l’1-O i va mostrar-se en contra del referèndum, ja que ell en sabia el resultat: “La majoria dels catalans no volen marxar, ni marxarem mai”. També ha estat el defensor d’una tercera via molt lluny d’un Estat federal: “Hi ha espais entre la submissió total i la independència”.

Et pot interessar  Els sindicats minoritaris d'UGT i CCOO s'abaixen els pantalons amb Educació deixant de banda els sindicats majoritaris
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí