Els maldecaps no s’aturen pels usuaris de Rodalies: retards a les línies R1, RG1, R3 i R4 per una incidència a Arc de Triomf

Renfe diu que es retards poden superar els 20 minuts, però alguns usuaris denuncien que fa 60 minuts que esperen

|

- Publicitat -

Pocs serveis públics són tan deficitaris com el servei de Rodalies de Catalunya. Continuant amb la tònica habitual, i donant continuïtat als retards registrats durant aquesta setmana, les línies R1, RG1, R3 i R4 circulen amb demores que superen els 40 minuts, segons Renfe, i els 60 segons els usuaris que esperen per agafar el tren. Aquesta vegada, les demores són causades per la incidència tècnica d’un tren aturat a l’estació d’Arc de Triomf de Barcelona, segons informa Renfe.

En el cas de l’R1 i l’RG1, els trens poden estar aturats i augmentar el seu temps de recorregut amb demores que poden superar els 40 minuts. Només circulen els trens amb origen o destí Blanes i Maçanet-Massanes, i els trens de l’RG1 estan desviats per Passeig de Gràcia, no es fa parada a Plaça Catalunya ni a Arc de Triomf. Els retards són similars a l’R3 i a l’R4. En aquest últim cas, només circulen els trens amb origen o destinació Sant Vicenç de Calders, desviats per Passeig de Gràcia. No es fa parada a Plaça Catalunya, Arc de Triomf, La Sagrera i Fabra i Puig.

Publicitat

Pel que fa a l’R3, només circulen els trens amb origen o destinació Vic, Ripoll, Ribes, Puigcerdà i La Tor de Querol, desviats per Passeig de Gràcia. Els trens no s’aturen a Plaça Catalunya, Arc de Triomf, La Sagrera i Fabra i Puig.

Et pot interessar  Catalunya també viatja en RENFE...?
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí