Nou dia de “normalitat al servei”: diversos retards i cancel·lacions compliquen el matí als usuaris de Rodalies

S'interromp la circulació de l'R3 entre Mollet Santa Rosa i Montcada-Ripollet i l'R4 en sentit Manresa circula amb retards

|

- Publicitat -

Comença una nova setmana, i amb ella es manté la “normalitat” al servei de Rodalies; és a dir, retards i cancel·lacions que compliquen la vida als usuaris i usuàries. D’una banda, la circulació de la línia R3 es troba tallada entre les estacions de Mollet Santa Rosa i Montcada-Ripollet a causa d’una incidència a la infraestructura, segons ha informat Renfe. La companyia ha indicat que els trens romandran aturats a mesura que s’acostin a aquesta estació, D’altra banda, els trens de l’R4 en sentit Manresa acumulen retards que poden superar els 20 minuts per una incidència ja solucionada a l’estació de Sant Vicenç de Calders, segons ha indicat Renfe. La companyia ha informat de la incidència cap a dos quarts de set del matí i de la seva resolució cap a tres quarts de vuit. Els trens recuperaran progressivament les freqüències i hores de pas habituals.

Et pot interessar  Rodalies insostenible: La doble avaria informàtica d'Adif dinamita el traspàs del servei
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí