Aliança de partits progressistes per signar la Declaració de Mallorca

|

- Publicitat -

Set partits s’han aliat per signar la Declaració de Mallorca i teixir un espai de col·laboració entre diferents forces territorials, des de l’horitzontalitat. Segons explica dBalears, es tracta d’un pacte entre MÉS per Mallorca, Compromís, Más País, Chunta Aragonesista, Verdes-Equo i ara s’han incorporat Coalición por Melilla i Movimiento por la Dignidad y la Ciudadania (MdyC)

Així doncs, les forces es reuniran divendres a Palma per celebrar una jornada de feina conjunta. A l’acte està previst que hi participin Lluís Apesteguia i Neus Truyol (MÉS per Mallorca), Íñigo Errejón (Más País), Joan Baldoví (Compromís), Gregorio Briz (Chunta Aragonesista), Inés Sabanés (Verdes-Equo), Fatima H.Hossain (Moviment per la Dignitat i la Ciutadania) i Mustafa Aberchan (Coalició per Melilla).

Publicitat

“Divendres ens encontrarem i signarem la Declaració de Mallorca, una ampliació de l’Acord del Túria amb bona gent, gent ecologista, feminista, progressista i arrelada als territoris”, ha piulat Baldoví. En aquesta línia, Antoni Lluís Trobat (MÉS) ha reivindicat: “Treball conjunt des de la confederalitat i el respecte mutu amb esquerres verdes i feministes que parlen català, castellà, aragonès, àrab i amazic”.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí