Forn, partidari de continuar al Govern: “Cal aprofitar qualsevol escletxa de poder”

|

- Publicitat -

L’exconseller d’Interior, militant de Junts i membre de la junta directiva d’Òmnium Cultural, Quim Forn, votarà a favor que el partit continuï al Govern. En una entrevista a ‘TV3’, s’ha mostrat partidari “d’aprofitar qualsevol escletxa de poder” i ha fet una crida per fer “tots els esforços fins l’últim moment”. Forn s’ha preguntat si un trencament d’aquest tipus permetrà “recomposar” l’espai independentista i ell mateix ha respost negativament. L’exconseller ha explicat que, en el seu moment, ell ja era partidari que Junts entrés al Govern i que ha viscut amb “tristor” els últims dies. Segons ha dit, d’aquesta crisi se’n sortirà “disminuïts”.

Et pot interessar  Junts acusa l'Estat de convertir Hisenda en un "monstre" que asfíxia Catalunya
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí