[Vídeo] Un testimoni al TS: “Els policies espanyols van pixar sobre nostre des del balcó de l’hotel”

|

- Publicitat -

Segueixen desfilant els testimonis cridats per les defenses al judici farsa que se celebra al Tribunal Suprem espanyol a Madrid. En aquesta ocasió declarava Josep Grima que va votar a Calella i ha narrat els incidents que van protagonitzar els agents de policia espanyols allotjats a l’Hotel Vila de la població del Maresme.

Ha explicat que els concentrats a l’hotel la nit de l’1-O no eren els qui tenien una actitud xulesca i provocativa sinó que eren els policies els que actuaven així. Fins i tot ha narrat com, des dels balcons de l’Hotel Vila, els piolins van pixar sobre els concentrats. També com li van escopir i, fins i tot, com quan en sortir al carrer amb virulència i agressivitat, amb porres extensibles, van pegar fins i tot la mascota d’una veïna.

Publicitat

>

 

Et pot interessar  El recurs de l'ANC contra la censura il·legítima del web 'Consum Estratègic' passa el primer filtre del Suprem
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí