[Vídeo] Així argumenta Carod-Rovira per què ERC s’ha convertit en la nova CiU

|

- Publicitat -

L’exvicepresident de Catalunya i qui va ser president d’Esquerra, Josep Lluís Carod-Rovira, tot fent de tertulià a Els Matins de TV3, ha analitzat l’actual situació política en vers als papers que juguen dins l’independentisme ERC i JxCat.

El republicà no ha tingut pèls a la llengua a l’hora de detallar per què ara ERC és la nova Convergència i Unió: “l’ADN identificador d’allò que era CiU: facilitat per pactar, pragmatisme, peix al cove, moderació formal, no radicalització en les formes, sensació de partit d’orde, diversitat social, pluralisme ideològic… és ERC”.

Publicitat

Carod-Rovira encara va més enllà: “els que són els de mateu-vos però no us feu mal o de mica en mica s’omple la pica” és l’ERC “que hi ha ara”.

>

L’expresident afirma que “hi ha hagut una recomposició que han estat capaços d’assumir una herència d’èxit que va funcionar durant 25 anys”.

Carod-Rovira ha dit que “en l’actual context” és com parlar de qui vol “reforma o ruptura”.

Et pot interessar  La 'policia patriòtica' pressionava els dirigents de la BPA per a obtenir informació sobre els Pujol, Mas i Junqueras
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí