Els Mossos al servei de Sánchez blinden per complet la plaça Sant Jaume

|

- Publicitat -

Els Mossos d’Esquadra han desplegat un dispositiu de seguretat des de les 9 del matí d’aquest dijous a la plaça Sant Jaume de Barcelona per la reunió del president del Gobierno, Pedro Sánchez, i el president de la Generalitat, Quim torra, al Palau de la Generalitat, amb un cordó ampliat i unitats especialitzades.

Segons fonts de la policia catalana, a la zona hi ha efectius antidisturbis de la Brigada Mòbil i de l’Àrea de Recursos Operatius, el grup regional de motoristes de Barcelona, així com la unitat canina i Tedax, que fan comprovacions a la zona.

Publicitat

La reunió entre Sánchez i Torra tindrà lloc a les 12 del matí al Palau de la Generalitat a la Sala dels Diputats, després que el president de la Generalitat rebi a Sánchez a l’entrada de l’edifici, i, quan acabi, hi haurà una roda de premsa del cap de l’Executiu, en primer lloc, i seguidament, el president Torra.

 

Et pot interessar  El mateix Govern que diu no tenir recursos pels docents vol desplegar agents dels Mossos als instituts
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí